Oferty last minute podlegają reklamacji oraz gwarancji. Dlatego jeśli po przyjeździe do docelowego miejsca, coś się nie zgadza z tym, za co zapłaciłeś – zgłoś to. Możesz wybrać się do rezydenta lub bezpośrednio do biura podróży, z którym zawierałeś umowę kupna wycieczki.
Masz do tego pełne prawo, tak samo jak osoby które zapłaciły za wyjazd dwa razy więcej od Ciebie. Ustawodawca daje pełny miesiąc (30 dni) na złożenie reklamacji. Za co można żądać zadośćuczynienia w miejscu pobytu? Wybrałeś piękny, romantyczny pokój z widokiem na morze, a po przyjeździe dano Ci inny? Zgłoś to.
Organizator powinien przenieść Cię do innego pokoju. Możesz zażądać też obniżenia kosztów wyjazdu nawet o 5 proc! Tak naprawdę możesz reklamować każdą nieścisłość, z ofertą przedstawianą przez biuro podróży – warunkiem jest, że to wszystko masz udokumentowane na piśmie. Pamiętaj, że reklamacji podlega nawet – UWAGA – nudne i monotonne menu.
Dlatego walcz o swoje i pamiętaj, że oferta last minute jest pełnowartościową ofertą.